mandag den 1. august 2016

Info om Minizebra



Kære alle kommende minizebra børn


Nu nærmer vi os tiden hvor vi skal starte vores teatersæson.

Kontingentet bedes indbetales på Zebragruppens bankkonto inden den 15/8 - 2016. Det er vigtigt at I skriver MINIZEBRA og jeres barns navn ved overførelsen.

Kr. 650,-
Nordea reg. 1420 konto 1200287017

Vi starter tirsdag den 23/8 - 2016 kl. 16.30-17.30 undervisningen forgår uden forældre i lokalet, men der er fin mulighed for forældre at sidde og vente i vores lille gaderobe eller køkken hvor man gerne må lave sig en kop kaffe/te imens man venter, bare man selv vasker sin kop op :-)

Sæsonen køre frem til den 20/12 2016 hvor der vil være Kikke-På-Dag, vi vil ikke opføre et stor flot teaterstykke, men mere vise en masse af teater og dramaøvelser vi har lavet i løbet af sæsonen.

Hvad laver man så til MiniZebra?
Vi starter altid med noget opvarmning i form af små lege, danse eller andet hvor man bevæger sig. Derefter laver vi teaterøvelser: hvordan man står, taler, går osv. på en scene. Øvelser i at samarbejde på scenen ud fra forskellige opgaver jeg stiller eleverne. Øvelser i mimik, kropsbevidsthed og stemmetræning. Alt på deres niveau, man bliver ikke presset til at skulle præstere. Hvis man hellere bare vil sidde og kikke på en øvelse er det helt i orden.

Lidt om mig
Jeg har lavet teater siden 1992, blev uddannet dramalærer/instruktør fra Den Ny Dramaskole i 1998, der efter tog jeg en make-up artist uddannelse på Enjoy Make-up skolen. I 2000 startede jeg mit firma Blikfang.com hvor jeg dels tager ud og underviser i teater, sminke børn, optræder som eventyrprinsesse og så har jeg en webshop med kostumer, masker, sminke m.m. til fastelavn, halloween og karneval. Se www.Eventyrprinsessen.dk & www.BlikfangsKostumer.dk. Jeg har tidligere arbejdet som instruktør for Hovedstadens Amatør Scene i 5 år og som dramalærer for Børnekulturhuset Ama´r i 7 år
For 9 siden blev jeg så leder og instruktør for Vallensbæk Børneteater - ZebraGruppen. Det er en frivillig forening som startede for 32 år siden, vi har fine lokaler på Egholmskolen, hvor der bla. er et øverum med spejlvæg og en teater kld. fyldt med kostumer og rekvisitter.


Du/I er selvfølelig velkommen til at ringe eller maile for yderligere oplysninger. Og ellers så glæder jeg mig til at se dig/jer den 23/8.



Venlig hilsen

Nicoline Louise Roos

Tlf: 26273753 & 26122122
Mail: kontakt@blikfang.com